טיפוח

שגרת טיפוח בצל הקורונה

בסוף חודש פברואר שמענו לראשונה על הנגיף הקורונה שפשט על סין ואט אט המשיך והשפיע גם עלינו,
מאז ועד היום חיינו השתנו באופן מוחלט מקצה לקצה, רובנו לא עובדים, נמצאים בבית עם הילדים ולא יוצאים כמעט וגם אם כן אז במסגרת ה- 100 מ'.

אני ראיתי בתקופה זו את הזמן הנכון ביותר להתחיל לטפל במה שזנחתי מעט בשל השגרה היום יומית,  לכן  פניתי למיה קולנברנר קוסמטיקאית מסומכת p.m.e ומאפרת איפור קבוע,  שתעזור לי להבין מה הכי נכון לעשות התקופה הזו והאם יש אור בקצה המנהרה, ואלה הדברים שהיא אמרה:

לתקופת הבידוד והסטרס יש מחיר נפשי ופיזי אבל החדשות הפחות טובות הם שגם העור שלנו ישלם את המחיר… יובש, קימטוטים, פיגמנטציה… החדשות הטובות יותר הן שיש לנו הרבה יותר זמן פנוי, וזהו המדריך  לטיפול בעצמך בזמן הקורונה ולצאת מהתקופה הזו קורנת וזוהרת!

לפני שאספר על ההמלצה שלי לשגרת הטיפוח, חשוב לציין שהמדריך מתאים לכל אחת שרוצה להחיות את עור הפנים ולרכוש לעצמה שגרת טיפוח איכותית וקלילה! חשוב לי גם להזכיר לפני המדריך את המילה התמדה! התמדה בזמן יציאה מהשגרה. התמדה פירושה עשייה שנמשכת לאורך זמן, כשאני מזכירה כאן התמדה אני מתכוונת להתמדה שנוגעת אליך, התמדה לשמירה על עור פניך! ככל שתתמידי בוקר וערב בטיפוח העור, כך תגיעי לתוצאות טובות יותר שישמרו לאורך זמן.

בתקופה הזו, אני לא יכולה לראות את פניך, אך יש לי נוסחה מדהימה שתתאים לכל אחת, והיא מתבססת על ארבעה מוצרים מדהימים שיחוללו שינוי אצל כל אחת ואחת:

1. סבון פנים – סבון קצף עדין שמתאים לכל סוגי העור, מסיר מהעור שלנו את שאריות לכלוך ואיפור, שומר על רמת הלחות התקינה של העור ומותיר את העור אלסטי ולא יבש.

2. גליקו הום סולושיין – מאיץ את קצב התחדשות העור, מחדיר רכיבים מבהירים וכך מפחית את תופעת כתמי הפיגמנטציה, מכיל רכיבים אנטי דלקתיים בכדי לשמר את המערכת החיסונית של העור ורכיבים אנטיאוקסידנטיים עוצמתיים המגינים על העור מפני רדיקלים חופשים אשר גורמים להזדקנות העור ופיגמנטציה.

3. ניו ביו פפטיד – סרום תחליבי שמכיל חדירים לעור המסייעים ביצירת קולגן ומעניקים לעור צפיפות וברק. פפטידים חשוב מאד למיצוק העור, לצמצום קמטים.

4. ויטמין c – (לא מומלץ לנשים עם נטייה לפצעים) זהו אחד הויטמינים היוצר חשובים לאנטי אייג׳ינג, הוא אנטי טוקסידו – מנטרל רדיקלים חופשיים שגורמים להיזדקנות העור ולפיגמנטציה. ויטמין c ידוע גם הוא כמעודד יצור קולגן, מיצוק העור ומסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור.

5.  לחות מהסדרה הירוקה- למי ששלב (4) לא רלוונטי עבורה- מדובר לחות קלילה, נטולת שומן וטבעונית.
מתאימה לכל סוגי העור, ומגינה עליו מפני נזקי הסביבה. הפורמולה מבוססת על 23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט מהטבע.

שימוש קבוע בארבעת מוצרים אלה (או בשלושת מוצרים האלו במידה ויש לך עור עם נטייה לפצעים), יביא לסינרגיה מלאה שתוביל לחיזוק העור, הידוקו, יצירת קולגן, שמירה על לחות, גמישות ומראה זוהר.
מעל שגרת הטיפוח חשוב מאד להקפיד באופן תמידי על הגנה מאד מאד חשוב הגנה!
גם בזמנים האלו, שאנחנו לא יוצאות מהבית, ישנה קרינה חזקה מפלורסנט, מהמחשב ומהטלוויזיה ולכן חשוב להקפיד לשמור על העור עם הגנה מתאימה גם כשאנחנו לא נחשפות לשמש.

המצב הוא נתון, לא ניתן לשנות אותו. מה שכן ניתן לעשות הוא לצאת מהמצב הזה טובות יותר וחזקות יותר!
זה הזמן שלך לעשות שינוי בעצמך, ובשגרת הטיפוח שלך!

לשאלות והתייעצויות מוזמנת לפנות למיה קולנברנר קוסמטיקאית מסומכת p.m.e ומאפרת איפור קבוע בפייסבוק ובטלפון: 054-789331