איפור

החדשה של נאטשה "GLAM"

טוב לפני כמה שבועות יצא לי לראות כמה יוטיוברית אמריקאיות מדברות על הפלטה החדשה של נאטשה, בדרך כלל אני לא מתרגשת אבל כשראיתי שסוף סוף יצאה פלטה חדשה שהיא לא "חמה" הרגשתי מחוייבות לנסות אותה.

אז נכנסתי לאתר של נאטשה וראיתי את הסדרה החדשה HOLIDAY COLECTION הסדרה נראת מושלמת ושם מצאתי את ה GLAM פלטה,  והזמנתי אותה, מיותר לציין שהיא הגיעה תוך יומיים!!! הייתי בשוק.

פחדתי לגעת בה מרוב שהיא נראתה מושלמת בעיקר כדי לא להתאכזב, אז נתחיל בסקירה?? יאללה

גוונים- 15 צלליות בגוונים קרים, אחת הטענות של היוטיוברית זה שקשה להן עם העובדה שאין לכל צללית שם מיוחד אלא מצויין מהו האיזור בו מומלץ להניח את הצללית.

האמת לי זה לא ממש מפריע וזה ממש לא המקום להוריד בו נקודות בצללית, מאחר שלדעתי בחיי היום יום שלנו לא ממש מעניין אותנו שם הצבע/הצללית בה אנחנו משתמשים אלא האופן בו היא יושבת על העין (האם היא אחידה/מלאת פיגמנט/מתפוררת וכו')

דבר נוסף על הפלטה- מראה מענקית ונוחה.

אז נצלול עכשיו יותר לעומק…

האם יש לה דיופים/פלטה זהה או צלליות זהות?

תשובה: משיטוט ברשת יש המון פלטות דומות, בינהן העלו את הפלטה המוכרת של אורבן דיקאיי השנייה- (הפלטה הראשונה שאני אי פעם רכשתי בספורה), זו אחת הפלטות המוכרות והאהובות.. 

האמת אותי היא לא הרשימה ולכן היא מצאה את עצמה בפח מחוסר שימוש, פה אולי מדובר בפלטה שגוון הצלליות בה מאוד דומה אבל האיכות משופרת משמעותית !!

האם הצלליות פיגמנטיות?

תשובהכן כן ועוד פעם כן, מספיק טפיחה קלה בצללית כדי למרוח על עף עף העין, הצלליחת נמרחת בקלות ובאופן שווה, בטישטושים נעשים בצורה חלקה לא משאירים כתמים (איזורים בהם יש יותר צבע ואחרים בהם יש פחות) פשוט תענוג להשתמש בצלליות.

שכחתי להזכיר משהו נוסף שמבחינתי הוא שוס ענקי והוא העובדה שהיא לא משאירה פירורים על הלחיים גם הצלליות השימריות/ המנצנצות.. ואוו פשוט כיף חיים.

יש משהו שאת לא אוהבת בפלטה?

תשובה: כן את המחיר שלה- 345 ש"ח, אבל כשאני חושבת על כמות השימוש שיוצא לי ממנה אני חושבת שעדיף להשקיע בפלטה אחת איכותית ולא בהרבה פלטות זולות שמצריכות שימוש בצבעים נוספים או השקעה בזמן בבוקר כשמנסים לטשטש את הצבעים.

לסיכום, במדד הביקורתית כמה כוכבים מקבלת הפלטה הזו?

המון המון המון כוכבים הרבה מעבר לסקלה שלי, מדובר בפלטה מעולה שגם אם הייתי חושבת על זה שוב עדיין הייתי מוציאה עליה את אותו הסכום!!
אני מוצאת את עצמי משתמשת בה בכל יום וכל יום לוק שונה פשוט נהנת ממנה..

ספרו לי אם יצא לכן לנסות אותה ואם אהבתן אותה כמו שאני